20/03/2010

maksu ambik pegi HUKM , nenek kene tahan wad psl ape tah aku tak berapa clear (; mlm pulak tido rumah maksu , dlm pukul 10 keluar merayap dgn paksu maksu & iman *cousin , pegi makan tomyam sdp tapi byk miaw miaw yg setiap masa aku kene berhati-hati haih masala betul diorg ni dah pandai bwk geng dah kalau sekor takpe lg , niee berekor2 Ya Allah mmg tak ah aku bole duduk diam ,  yg Mak dia nii dok ushaa aku tak puas hati , aku comel kah ? woho :P


lepastu gerak shah alam pulak , lepak mamak , paksu jumpa membe2 diaaa . balik sampai rumah kul 2 pg , hehe , oh , OinkOink aku si Peah Naad & Puteri pulak beseronok kt rumah Acap , isk isk :'( sedih lah bodoh kenapa time time ni pulak aku takde nk join korang lompat lompat masuk swimming pool eventho aku tak reti swim , aku kesah apa , Haikal kan adaa hahaha :P

harini ahad , aku org 1st bangun atok dh bgn dulu solat subuh (; takde keje , bangun terus online sambil ditemani Iman yg stil tekangkang tido lagi aahaaa :d