paling RENDAH !

merujuk kpd tajuk , sama sekali bukan psl ketinggian saya harap maklum sbb ternyata saya amat tinggi :D tapi , ni psl result ADDMATH ! dengan bangga dan besar hatinya saya mengumumkan untuk pertama kalinya saya mendapat markah sebegini BAIK && dengan cemerlang juga menjadi pelajar dengan markah PALING CEMERLANG -___________- YE SAYA FAIL & MRKH SAYA PLG TERUK EVEN RAMAI LG FAIL TAPI  SAYA AA YG PALING PALING WORST :'( nak mencarut maki hamun pun tak guna , mmg salah aku sbb kalau bab guna nombor2 ni mmg tak minat except chemist♥ :D mcm cikgu Lis ckp KENE BUAT LATIHAN BYK , tapi aku ? BLOGGING byk aah , tgk je berapa ratus post dah aku buat .


Math - hampeh SGT , bukan SGT , tapi SGT SGT SGT , Dibba pun bole dpt 100% , aku ni ? nak bagi 60% pun tak lepas , since form2 mcm ni , sampai form4 , takkan takbole nk improve sikit ? haih

English - sama jugak teruknya , 76% , BM takbole score , BI tkbole score , agaknya aku kene tmbh subject doh ambik 'kedusundazan' KadazanDusun -_-