war - Day 4

harini result spm keluar , mmg takde kene mengena dgn hidup aku pun tapi tadi bila tgk kakak2 abg2 yg nak amik result haih aku pulaaaak yg excited (; terus tak psl2 teringat kenangan time amik result pmr lastyear , mcm manaaa aku melalaak meraung bagai nak gilaaa bila Miss Ong cakap aku 7A's , taktauu ap yg aku pikir , even 7A dh kira ok tapi time tu aku rasa , aqu taknaaaak 7A , aku naak 8A ! mmg sumpah meraung bagai nak gilaa doe , taching melebih , sampai harini bila sebut psl result , aku stil  feeeling lebih2 haha

Exam ;
paper Math & Est , harini paper cool sikit even main jwb je apa tauu ehe .

harini dpt paper Agama , yeaah , dpt A (; tak siasiaa hafal bagai nak gilaaa :D
&& jugaaak , kalau tk sala , aku dgr aku dpt 40% fr Bio . pergggh laa , mmg menggilaa aa , seumur hidup tak pena dpt marks GILA TERUK mcm ni doe -___-

* esk laaaasst day , 3 papers more to go - Sivik , Sjrh , Addmath :D
lepaaastuuu , holidaaaaaaaaaayyyyy (: