melepaskan nafsu :D

rasa dah 3 tahun tak online , padahal baru 3 hari :D tanpa brodband , hidup sememangnya sangat merana .

Giant - 7th April 2010

after school pegi Giant , buy stuffs fr Kelab Pelancongan punya games yg ktrg buat haaha , sumpah lastmin & semuanya kelam-kabut nak buat itu ini , lg lg bila dapaat manusia clumsy yg menggelabah every second mcm aku ni :D

Games ; Kelab Pelancongan - 8th April 2010

ktrg buat sukaneka kot segala bagai dgn tepung telur semua , tak sempat habis dgn jayanya sbb hujan haaha seronok mandi hujan lebat sambil main baling baling tepung , sgt seronok sbb takyah kemas sbb hujan dah tolong bersihkan :D

Melawat Cikgu Raja + PizzaHut + Rumah Tasya - 11th April 2010

gerak rumah cikgu raja sbb dia demam denggi , bersama ahli rombongan - Tasha , Dibba , TasyaN , Adan & Ajiq . ada masala utk mengesan lokasi rumah cikgu heehe :D lepastu gerak Pizza jalan kaki , bangga gila , boleh kurus doe jauhhhh -____- lepastu balik rumah tasya melepaks , mcm biasa sangat lah sewel , ambik gambar nk buat muka model mcm tasyaN tapi tak jadi , dh try buat tp diorg kata TAK JD LGSG , ish ish weh nanti ajar aku ? :D haahaa

Sekolah - 12th April 2010

HAIKAL :D hoyeaahhh , finalyy dpt menatap matamu hahaahaa , lama weh lamaa aku kene tggl , dia entah pegi mana , main nyorok2 kah anda ? yg aku tau , bola baling , haih , bola baling dah jadi awek pertama dia pulak *jeles ni heeh . eh jap , apa ni tajuk SEKOLAH , tapi ctr psl haikal , haa kan dah salah niat pegi sekolah ni haih . insaflah manda :D

btw , congrates dia menang lg Bola Baling hahaa player slgr ? aku tak heraaaann aa aku lg player malaysia :D