Audition ; Traditional Dance

aku try audition traditional dance doe , gelak laaa gelak laaa gelaaaak lah wehh , aku tau kelakar :) so masuk ni saja nk try , buang masa & sbgnya . okay ni tipu , aku masuk sbb er sbb err sbb sbnrnya mmg aku minat menari , haaha okay gelaaaak la lg kalau rasa kelaka :p dulu mmg aktif menari tp bila dah masuk alam sekolah menengah , semua dah hilang , tiba-tiba pulak baru ada peluang mcm ni en , apa lagi , try jela kan kan ? :)

sumpah memalukaaan td , hero pun ada jgk , tp mmg satu kejayaan besar bg aku bila aku dpt jgk menari dpn dia walaupun terpaksa tersipu-sipu maluuu pndg tmpt lain buat buat mcm takda diaa . ♥♥

oh td ada latihan kebakaran , tkdk plak dgr loceng kebakaran tu , tau2 je dh ramai yg turun -,- takpa la , yg lebih memeritkan , kene duduk kt pdg , tgh2 panaaaass , tggu abg bomba pdmkan api , pkck bomba bg taklimat . tau tak , udda lah puasa , dehydration doh . matahari dh serap air dlm badan ni , skrg aku sgt sgt kekurgn air dlm badaan :(

tp takpaaaa , aku masih bertahan , alhamdulillah . 2 jam lagi , sabaaar :)