Harini ..

harini Tasha & Tasya & Alan kene perform utk English Day . haaha baru aku sedar rupanya aku syg jgk korg ni . mana taknya , korg yg nk perform , ktrg yg tgk ni yg nervous terlebih , runsing aku . sapa yg perform skrg ni doh ? :) Tapi , segalanya okaaay . Congrates teman :)

Harini puasa , sorg je puasa dlm Mag5 . tgk dorg mkn td , nasib baik tk tergugat iman . so tinggal lagi 3 hari haaha chaiyoook Amanda :D

Harini dpt tau yg ada audition utk traditional dance . kelaaaaaka bila teringat zaman sekola rndh dlu . kene partner dgn Eelan , eee kau malu tk eelan ? aku malu doh :p tp en , takut plaaak nk try audition ni , ye la , dh lama tk menari , dh lupa pun mcm manaaaa :)

Harini kelas _ _ _ _ sgt bosan . entah knp , ingt aku sorg je , tp rupanya ramai jgk yg lentok . Ajiq je smgt , mgkn hormon tgh aktif time tu eh bro ? :D * jokingg , BAJU ♥♥

Harini .. okay entah , aku nk off . selamat tinggal .